Em =)

en dåre som jag

Publicerad 2015-02-01 00:05:10 i Allmänt,

Jag har inget emot att spendera tiden med att bara vara med dig. 
För jag hittar inga andra killar som behandlar mig så som du gör.
De andra tar med mig på en promenad men att gå där känns som självmord!
Men du kan se mitt verkliga jag. Allt är lätt med dig. 
 
jag har levt mitt liv som livet styrt mig, Jag var ett regnmoln som drog förbi.
Jag har burit på så många hemligheter och lögner. Jag kunde inte bli fri.
Jag kunde vara som någon annan än mig själv men du ser mig för den jag är. 
Jag har en plats här innerst inne, en plats där jag glömt. 
Det har jag funnit ro att aldrig fly mer, där finns allt jag gömt.
Där kan jag se mig själv och vara den jag är.
Men du vill ändå träffa en dåre som  jag 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela