Em =)

Jag saknar dig mindre och mindre

Publicerad 2015-01-21 15:05:11 i Allmänt,

Jag går i vinterskor på hösten, alltid förbered för storm. Kan tänka tänka tills det knappt finns nått kvar. Har känslor utan uppehåll. Jag har förlorat en tävling men vunnit ett val. Har bestämt att stå helt utanför det där jag blir ledsen av. 

Jag saknar dig mindre och mindre. Det kommer annat emellan och det är bra. Jag har glömt dig en vacker dag.

När jag träffar gamla vänner vet jag inte vad jag ska säga dem. De ställer för många frågor och jag bidar inte med nått. Jag kan ångra det lilla jag säger. Jag tycker mig höra vad de tänker "är hon sådär jämt?!"

Jag kan sitta ensam i parken tills solen ändrat färgen i mitt hår. Jag behöver nått som rör om. Jag saknar dig mindre och mindre. Det kommer annat emellan och det är bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela